news

21.10.2022
Управління соцзахисту населення приймають документи у Дія для оформлення допомоги ВПО та довідки для перетину кордону людям з інвалідністю
photo

Управління соцзахисту населення приймають документи у Дія для оформлення допомоги ВПО та довідки для перетину кордону людям з інвалідністю
В усіх управліннях соціального захисту населення відтепер можна оформити допомогу ВПО та довідку для перетину кордону людям з інвалідністю з документами у Дії. Тож не обов’язково мати з собою фізичні документи чи їх копії. Достатньо поділитись необхідними документами у кілька кліків через Дію.
Це стало можливим завдяки інформаційним обмінам застосунку Дія та Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, адміністратором якої виступає ДП "ІОЦ Мінсоцполітики України".
“Відтепер в управліннях соцзахисту доступний шеринг документів з Дії при оформленні довідки та допомоги для внутрішньо переміщених осіб, а також при отримані відповідного документу для перетину кордону людьми з інвалідністю. Це стало можливим саме завдяки впровадженню ЄІССС. Ми продовжуємо цифровізовувати соціальну сферу, тож з часом шеринг буде доступний при оформлені й інших соцпослуг, допомог”, - наголосив на важливості сервісу Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Тож, якщо ви завітали до управлінь соціального захисту для оформлення допомоги ВПО чи довідки щодо наявної інформації про осіб з інвалідністю для перетину кордону людям з інвалідністю, відтепер можете поділитись копією паспорта громадянина України, картки платника податків (РНОКПП) та свідоцтва про народження у кілька кліків, якщо маєте їх в застосунку Дія.
Щоб поділитись копією документа, потрібно:
зайти у застосунок Дія,
натиснути на документ, яким потрібно поділитись,
вибрати штрихкод,
надати працівнику управління соцзахисту зчитати штрихкод,
підтвердити запит на передачу копій документів у застосунку Дія.
Шеринг документів допоможе уникнути помилок при внесенні ваших персональних даних у базу та пришвидшить обслуговування.