news

03.04.2023
Впровадження Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг. Актуальні запитання
photo


☝🏻 Міністерство соціальної політики України та ДП “ІОЦ Мінсоцполітики України” нагадує, що в цьому році в Єдину інформаційну систему соціальної сфери (далі - ЄІССС) було впроваджено підсистему про надавачів соціальних послуг Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг для роботи у промисловому середовищі (далі - Реєстр).
Ми продовжуємо надавати відповіді на поширені запитання щодо Реєстру надавачів та отримувачів допомоги.
❓Що означає впровадження у промисловому середовищі розділу про надавачів соціальних послуг Реєстру?
Від 16 лютого 2023 року структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних та Київської міської державних адміністрацій (далі - реєстратори), які забезпечують збір та узагальнення інформації у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці щодо надавачів соціальних послуг, а також надавачам соціальних послуг більше не потрібно подавати таку інформацію до Мінсоцполітики. Відтепер реєстратори з використанням програмних засобів ЄІССС самостійно здійснюють внесення інформації про надавачів соціальних послуг до розділу про надавачів соціальних послуг Реєстру.
Нагадаємо, що відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” надавачі соціальних послуг - юридичні особи та фізичні особи - підприємці, включені до розділу "Надавачі соціальних послуг" Реєстру.
❓Чи можуть надавачі соціальних послуг вносити інформацію про отримувачів соціальних послуг?
Станом на сьогодні триває робота реєстраторів у тестовому середовищі розділу про отримувачів соціальних послуг Реєстру. За результатом завершення тестового періоду зазначені реєстратори зможуть працювати у промисловому середовищі для внесення інформації про отримувачів соціальних послуг.
Водночас Мінсоцполітики працює над розвитком ЄІССС в частині створення електронних кабінетів надавачів соціальних послуг для внесення такими надавачами інформації про такого надавача соціальних послуг та про отримувачів соціальних послуг.
❓Хто користується реєстром?
Якщо говорити про користувачів, для яких призначений Реєстр, то ними повинні бути:
- внутрішні користувачі:
Мінсоцполітики, Мінфін та Нацсоцслужба - для перегляду та здійснення аналізу відомостей, що містяться у Реєстрі;
- органи місцевого самоврядування, обласні, Київська міська держадміністрації, районні, районні у м. Києві держадміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад та їх посадові особи (реєстратори, уповноважені особи суб’єктів реєстрації).
❓Де можна отримати консультацію щодо роботи в Реєстрі?
Консультацію щодо користування Реєстром можна отримати у:
🏢 Міністерстві соціальної політики, контактна особа - Марія Сакута, керівник експертної групи з питань цифрових послуг Директорату з питань цифрового розвитку та соціальних послуг, тел: (044) 287 38 47;
🏢 Державному підприємстві «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» за телефонами: кол-центр: (044) 49 419 10; відділ технічної підтримки: (044) 494 19 26.
🤝🏻 Мінсоцполітики спільно з ДП “ІОЦ Мінсоцполітики України” попри труднощі, які виникли у зв’язку з війною, продовжують цифровізувати соціальну сферу.