новини

12.05.2023
«Я роблю улюблену справу і намагаюся бути максимально корисною»: Аліна Кириліченко про роботу з користувачами систем в ДП “ІОЦ Мінсоцполітики України”
photo

Ми хочемо частіше розповідати вам про нашу цифрову команду, тож вирішили зробити серію міні інтерв’ю,  за участю працівників підприємства.

Сьогодні хочемо познайомити з Аліною Кириліченко - тендітною дівчиною, яка займається покращенням роботи в частині опрацювання звернень від Управлінь соціального захисту населення та роботи порталу Help Desk.

- Аліна, Ви частинка складного механізму який цифровізує соціальну сферу вже понад 40 років. Кожен на підприємстві робить великий внесок в покращення життя громадян. Що саме у Вашій роботі найважливіше?

 Важливим в моїй роботі є те, що завдяки налагодженню зворотного зв’язку між підприємством та користувачами систем кількість звернень на порталі Help Desk зменшилась. Відтепер користувачі програмного забезпечення ЄІССС вчасно отримують консультації та мають можливість бачити відповіді на популярні запитання в телеграм-каналі ДП ІОЦ Мінсоцполітики України за посиланням: https://t.me/+nm-JvCTvKtY2YWRi

- Що Вам найбільше подобається у своїй роботі?

Найбільше подобається те, що я є частиною великої команди, яка займається розробленням, впровадженням та супроводженням оновленого програмного забезпечення для органів соціальної сфери. Світ змінюється дуже швидко, тому ми повинні рухатися в напрямок удосконалення наших послуг.

- Чим Ви займаєтесь у вільний від роботи час?

Багато часу я приділяю всебічному розвитку особистості, тому відвідую різноманітні курси на порталах безплатної освіти. Прикладами таких порталів є Освітній хаб міста Києва, EdEra та інші.

Наша команда вдячна Аліні за якісну підтримку користувачів програмного забезпечення, що має значний вплив на поліпшення роботи органів соціального захисту населення. Так тримати!